EMISJE TRADYCYJNE. Dlaczego handel emisjami? System handlu uprawnieniami do emisji ETS jest potężnym instrumentem polityki zarządzania emisjami gazów cieplarnianych w odniesieniu do emisji gazów cieplarnianych Czapka i handel zachęca do doskonałości operacyjnej i stanowi zachętę i ścieżkę wdrażania nowych i istniejących technologii. handel jest preferowany do podatków, elastyczności w zakresie kontroli dowodzenia i kontroli, a także programów wsparcia finansowanych z podatników, ponieważ jest to najbardziej efektywne pod względem ekonomicznym środki umożliwiające osiągnięcie danego poziomu lub celu ograniczenia emisji. zapewnia wyraźny sygnał cenowy, na podstawie którego można mierzyć inwestycje mające na celu redukcję emisji. Trading nie jest jedynym instrumentem polityki, z którego korzystają rządy, ale nie odgrywają ważnej roli w handlu, będą nakładać niepotrzebne koszty i powodować dezorientację w polityce. Trading odpowiada głównym celem zmian klimatycznych polityka efektywnego kierowania kapitałem na rynkach w kierunku niskiej emisji zerowej emisji dwutlenku węgla inwestycje jonowe W celu osiągnięcia tego celu potrzebny jest emisj. Emisyjność uprawnień do emisji w celu stworzenia sygnałów cenowych dla inwestycji o niskich emisjach dwutlenku węgla. Długoterminowa przejrzystość i przewidywalność reguł, celów i systemów regulacyjnych prowadzących rynki emisji na całym świecie. Odpowiednia zgodność co pozwala firmom skonstruować podejście kupuj lub kupuj swoje redukcje emisji w czasie. Ograniczenia w zakresie ograniczeń, umożliwiające skuteczne odkrywanie rozwiązań o najniższych kosztach, niezależnie od miejsca ich znalezienia. Mechanizmy offsetowe oferują możliwość państwom lub sektorom, które mają jeszcze wprowadzić podejście oparte na zasiłku, aby uczestniczyć w rynku. DŁACZNE TERMIN. Rynki emisji powinny dojrzewać i rosnąć, ewoluować i zapewniać szerokie pokrycie emisji gazów cieplarnianych. Prowadzi to do globalnej ceny węgla i systemu handlu, jaka istnieje w walucie , rynków towarowych i długów Gwarantowanie, że węgiel ma odpowiednie powiązania na wszystkich tych rynkach, będą wymagały. Niezawodowe kryteria, ambiti zasady, monitorowanie i egzekwowanie w ramach szeregu podejść. Struktury i przepisy dotyczące powiązania różnych podejść i systemów, bezpośrednio lub poprzez kursy walutowe lub instrumenty rynkowe. Światowe mechanizmy wyrównawcze oparte na weryfikowalnych projektach i standardach redukcji emisji. W NINIEJSZEJ W DŁUGCIE. Carbon pricing otwiera drzwi do nowego pakietu możliwości inwestycyjnych i finansowania Te możliwości mogą powiązać dane i metody redukcji emisji gazów cieplarnianych z większymi przepływami na rynkach kapitałowych, które mają na celu finansowanie inwestycji o niskiej do zerowej emisji CO2 na całym świecie. Chińskim systemie handlu uprawnieniami do emisji. Dynamiczny limit chińskiego systemu handlu uprawnieniami do emisji, regularnie dostosowany do rzeczywistego rozwoju gospodarczego, może dobrze wpisywać się w wzrost i ambicje w zakresie zmian klimatycznych w Chinach. Chiny mogą być kluczem do przyszłego globalnego rynku emisji dwutlenku węgla. Jest coś ciekawego na temat rynków emisji dwutlenku węgla Z jednej strony występuje spowolnienie globalnego rynku emisji dwutlenku węgla z cenami w większości istniejących ok rynki rbonów na historycznym poziomie, a niektóre nawet mówią, że rynek emisji dwutlenku węgla nie powiódł się z nimi, az drugiej strony regionalne, krajowe i lokalne inicjatywy dotyczące zwielokrotniania dwutlenku węgla rozprzestrzeniają się. Jednym z bardziej ekscytujących wydarzeń jest powstający system handlu uprawnieniami do emisji w Chinach wycena jest obecnie testowana w siedmiu pilotażowych miastach i prowincjach o różnym statusie Pilot Shenzhen ma już strumień z cenami emisji dwutlenku węgla między 60 a 100 RMB t CO2 w przybliżeniu między 8 a 12 Euro t CO2, choć przy niewielkich obrotach Szanghaj i Pekin pilotów rozpoczęto w listopadzie 2017 r. Ostatecznym celem chińskich decydentów politycznych jest uruchomienie w Chinach krajowego schematu handlu emisjami pod koniec tej dekady w jeszcze zdecydowanej formie Taki znaczny rozwój w Chinach może być kluczowy do przetrwania globalnych rynków emisji dwutlenku węgla jako głównego instrumentu na rzecz ograniczenia emisji gazów cieplarnianych. Przezwyciężanie przeszkód. Jest to z pewnością postrzegana mądrość przy każdym nowym rozwoju w Chinach szybko się rozwija, a rozwój handlu emisjami z pewnością podąża za tą tendencją. Jednak słusznie można powiedzieć, że nadal istnieją znaczące wyzwania, zanim krajowy system handlu emisjami w Chinach będzie w pełni funkcjonalny. dzień w budowaniu zdolności produkcyjnych i handlu emisjami w Tianjin w Szanghaju i poza nią Wyzwania to brak spójnych i wiarygodnych danych oraz ustanowienie instrumentu rynkowego w kontekście silnie regulowanych rynków energii elektrycznej i gazu. pytania to kwestia ustalania wielkości nakładów Jak można ustalić odpowiednią kwotę na całkowitą kwotę dozwolonych emisji, biorąc pod uwagę chiński kontekst bardzo wysokich stóp wzrostu i gospodarki stopniowo restrukturyzacyjnej Poniżej krótko zbadamy zalety wykorzystania dynamicznej kropki, która jest korygowana z biegiem czasu na faktyczny rozwój gospodarki Taki schemat, który w Europie był uprzednio poparty ideą dorównywszy ambicji Chin zarówno pod względem wzrostu gospodarczego, jak i łagodzenia skutków zmiany klimatu. Klimatyzacja dynamiczna przy wykorzystaniu faktycznego rozwoju gospodarczego. Choć nastąpiła ogromna poprawa natężenia emisji w gospodarce Chin w czasie, ogólny wzrost gospodarki Chin nie może wystąpić bez nieuniknionego wzrostu emisji z 5 do 7 miliardów ton CO 2 między rokiem 2005 a 2017 IEA szacuje emisję tylko z spalania paliwa To przekłada się na roczną stopę wzrostu emisji do wysokości 6 5 Jednakże fakt, że gospodarka spowalnia się wraz z ambitnymi celami dotyczącymi intensywności emisji określonymi w obecnym planie pięcioletnim, wywołały żywą dyskusję wśród ekspertów ds. zmian klimatycznych, dokładnie określającą moment, w którym nastąpi emisja gazów w Chinach, które zostały określone w 2025 r. W takich okolicznościach, ustalenie realistycznego limitu dla systemu handlu uprawnieniami do emisji jest daleki od łatwych Ustawienie zbyt dużej siły może spowodować wybuch węgla że zbyt wysokie ceny doprowadzą do załamania się cen węgla ze względu na brak zapotrzebowania na emisje do dyspozycji Obecny spadek cen w unijnym systemie handlu uprawnieniami do emisji jest w dużym stopniu z powodu niedopasowania pomiędzy prognozowanymi a rzeczywistymi zmianami emisji w czas To wyjaśnia, jak niekorzystne mechanizmy kontroli regulujące dopływ uprawnień do emisji mogą mieć na stabilną i znaczącą cenę emisji dwutlenku węgla. Drogą wyjścia z tego dylematu może być rozpoczęcie ćwiczeń na podstawie obecnej emisji intensywność chińskiej gospodarki w podziale na odpowiednim poziomie agregacji W niektórych sektorach intensywność emisji można określić fizycznie tj. na tonę produktu lub na kilowatogodzinę wytwarzanej energii elektrycznej, natomiast dla innych może być określona w kategoriach pieniężnych tj. jednostka wartości dodanej Dla każdego sektora, w oparciu o ocenę potencjału poprawy i powiązanych kosztów, intensywność emisji jest przewidywana w czasie, co skutkuje emisją która stanowi podstawę omawianego systemu handlu uprawnieniami do emisji. Każdego roku całkowite ilości emisji dopuszczone do programu są obliczane na podstawie produktu o przewidywanej intensywności emisji oraz faktycznej wartości ekonomicznej zdefiniowanej w formie fizycznej lub pieniężnej jak wyjaśniono powyżej suma wszystkich sektorów Absolutna wielkość emisji w systemie jest więc dynamiczna, biorąc pod uwagę rzeczywisty rozwój ekonomiczny Ponieważ przewidywana intensywność emisji, tj. maksymalna intensywność emisji, została ustalona w solidnej analizie potencjalnych zmian natężenia emisji w czasie na poziomie sektorowym, gdzie potencjały i koszty redukcji emisji są dobrze znane, np. system dynamiczny może i będzie uniknąć nadmiernych wahań cen w czasie, wynikających z definicji nieprzewidywalnych zmian sytuacji ekonomicznej. Trzymając czapkę pod kontrolą. Jak możemy zapewnić, że w takich dynamiczny system, całkowite emisje pozostają poniżej pewnej bezwzględnej kwoty lub wewnątrz pewna przepustowość emisji Można to osiągnąć poprzez dostosowanie wymaganego natężenia emisji, jaki plan ma dostarczyć w czasie w przypadku wyższego niż przewidywano wzrostu gospodarczego W przypadku niższego niż zakładano wzrostu gospodarczego, nie będzie potrzebny korekta, ale system będzie wynik automatycznie w niższej bezwzględnej wielkości emisji w systemie handlu, patrz grafika System, jak szkicował, unikałby niskich cen w systemie handlu uprawnieniami do emisji w UE, gdyby byłby on rygorystycznie stosowany w czasie kryzysu gospodarczego. Jeśli zasady i warunki dostosowań są z góry ustalonym, taki system nie powodowałby niestabilności na rynku Najgorsza rzecz, która może się zdarzyć, to rosnąca cena emisji dwutlenku węgla ze względu na wyższy niż przewidywany wzrost gospodarczy, co jest logicznym wynikiem w coraz bardziej ograniczonych do węgla Chinach. ta sama logika. Bezpłatna alokacja uprawnień do emisji w celu uniknięcia negatywnych skutków dla konkurencyjności mogłaby wynikać z tego samego dziennika ic i byłaby częścią metody ustalania wielkości nakładek Przydziały opierają się na progu intensywności emisyjności jako wskaźnika odniesienia w połączeniu z faktyczną produkcją w danym roku W praktyce można dokonać tego poprzez alokację z góry, na podstawie przewidywanej produkcji, po korekcie po rok kończy się lub poprzez alokację w przyszłości Potencjalni i nowi producenci mogą być traktowani równomiernie, a poziomy odniesienia gwarantują, że producenci tego samego produktu są traktowani identycznie, aby uniknąć zakłóceń konkurencji w sektorach Doświadczenia z Europy i innych krajów wykazały, że produkcja ograniczonej ilości dobrze zdefiniowanych produktów stanowi większość emisji w dowolnym kraju W odniesieniu do tych produktów progi intensywności emisji można określić na podstawie produktu fizycznego tj. na tonę produktu, podczas gdy dla bardziej rozproszonych mniejszych sektorów można wykorzystać wskaźniki intensywności gospodarczej. Naprawdę myślę, że system handlu uprawnieniami do emisji, jak szkicowany powyżej, mógłby dobrze odpowiadać kontekstowi chińskim i jest praktycznie osiągalne. Nie reakcje na Elastyczne czapeczki dla chińskiego systemu handlu emisjami. Nie ma żadnych komentarzy do tego bloga post jeszcze Bądź pierwszym, który odpowiedzieć za pomocą formularza poniżej. China s Pilot Emisje Trading Systems Newsletter 3.Carbon Market Watch jest obecnie w Chiny, aby śledzić postępy w oczekiwaniu na wprowadzenie 7 regionalnych systemów handlu emisjami pilotów Pierwsze informacje na temat stanu siedmiu pilotów przedstawiamy w pierwszej kolejności. Emisja w Chinach wzrosła ponad dwukrotnie w ciągu ostatniej dekady. Łączy obecnie około 30 globalnych gazów cieplarnianych gazy i emisję CO 2 na jednego mieszkańca, która jest niemal taka sama, jak w Unii Europejskiej 1. Chiny podejmują działania na rzecz klimatu na wielu poziomach W ramach UNFCCC podjęło dobrowolne zobowiązanie do obniżenia CO 2 na jednostkę PKB o 40- 45 w 2020 r. W porównaniu z poziomem z 2005 r. Ponadto zobowiązała się do zwiększenia udziału paliw kopalnych w zużyciu energii pierwotnej do około 15 do 2020 r. Oraz do zwiększenia zasięgu lasów o 40 mln hektarów i lasów o około 1 mld m sześc. do 2020 r. z poziomu z 2005 r. Szanghai, dzięki uprzejmości Diego Martinez. Zespół krajowego programu handlu emisjami. China s 12. pięcioletni plan na lata 2017-2018 przewiduje stopniowe rozwijanie rynku handlu uprawnieniami do emisji CO2 Ostatnio niektóre źródła 2 wskazywały, że Krajowa Komisja ds. Rozwoju i Reform NDRC, która zarządza wdrażaniem polityki klimatycznej w Chinach, może zaproponować bezwzględny limit emisji dla Chin na następny pięcioletni plan z 2018 r. 2020.China s 12 p pięcioletni plan przewiduje planuje stopniowe rozwijanie rynku handlu uprawnieniami do emisji w Chinach Chiny wdrażają obecnie siedem pilotowych systemów handlu uprawnieniami do emisji, które mają służyć jako podstawa do testowania krajowego systemu handlu uprawnieniami do emisji po 2018 r. Siedem programów ETS mogłoby ostatecznie regulować od 0 do 8 mld ton CO2 Jeśli te schematy handlowe mają być powiązane, mogłyby stać się drugim co do wielkości programem dotyczącym cap-and-trade poza EU-ETS, który jest dwukrotnie większy. aby umożliwić interwencje polityczne, takie jak mechanizmy kontroli cen w celu zapewnienia stabilnych warunków rynkowych i uniknięcia pewnych trudności, które zepchnęły systemy pilotażowe UE-ETS. China. Jest października 2017 r. NDRC wyznaczyła 4 gminy Pekin, Chongqing, Szanghaj i Tianjin, 2 prowincje Guangdong i Hubei oraz specjalna strefa ekonomiczna miasta Shenzhen jako regiony pilotów ETS Wszystkie z wyjątkiem dwóch przyjęły już swoje plany wdrożeniowe i mają rozpocząć system handlu uprawnieniami do ruchu w trakcie 2017 r. nie są jeszcze znane. Szanghaj i Szanghaj rozpoczną działalność w czerwcu 2017 r. Biorąc pod uwagę fakt, że oba miasta mają niewiele ciężkich gałęzi przemysłu, ich ETS obejmie również sektory komercyjne średniej i małej emisji, takie jak lotniska, hotele i instytucje finansowe Shanghai S ETS będzie obejmować również krajowy sektor lotniczy w swoim systemie handlu emisjami 3.Tabela 1 poniżej omówiła niektóre cechy siedmiu pilotów ETS. Tabela 1 Charakterystyka Chińscy pilotowie ETS 2017-2018 4.
No comments:
Post a Comment